Re: Výpadky příjmu pozemní TV

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Listopad 12 12:11:49 CET 2023

Já bych nefrézoval. Prostě bych z telky "oloupal" ten rámeček, protože v
sektoru stejně nebude vidět a alespoň se to bude dobře chladit. Do
sektoru to lípneš silikonem a je to :)

Hele, jen tak mimochodem - v té staré televizi, nepřemejšlel jsi nad
zdejší klasikou - nejít v telce něco jako zdroj a v tom prohodit pár ESR
kondíků za nové? A pak ještě alespoň dva někde v oblasti kolem tuneru.