Re: RE: Výpadky příjmu pozemní TV

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 11 19:53:16 CET 2023

Vzpoměl jsem si na situaci, když jsem v Datardu potkal chlapíka s metrem v
ruce.
Vyslechnul si radu prodavače, že metr nepotřebuje, neboť palce násobí 2,55
a má úhlopříčku v cm.
Jenže ten zákazník mu povídá, že musí vybrat takovou telku, co se mu vejde
do nábytku.
A prodavač mu řekl posvátnou větu... To lidi když si vybavujou obývačku,
tak nejprve pořídí televizi jaká se jim líbí a podle toho kupují nábytek.
Obráceně je to špatně.
A ten zákazník povídal hned manželce, vidíš? Vyhodíme obývák , stejně je
starej, koupíme telku a podle ní obývák.
Bylo vidět, že měl hned lepší náladu...