Osciloskop FNIRSI-1014D

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 10 22:56:50 CET 2023

Hezký večer,
není tu nějaký majitel osciloskopu FNIRSI-1014D ?
Kamarád ho koupil synovi co dělá elprůmku.
V podstatě mu to pořídil kvůli tomuto projektu:
http://www.ok1vm.cz/projekty/tdr.htm
Bohužel na tom osciloskopu nevidí žádné odezvy. Má tam vidět opakovací
kmitočet toho oscilátoru okolo 3 kHz , ale nevidí žádné odezvy. U mě doma
to fungovalo bez  problému - Osciloskop TEK.
Zkoušeli všemožné nastavení, možná tam je někde  třeba nastavit vyšší
samplování nebo tak něco...? Neporadí někdo?
Poslal jsem mu 100MHz oscilátor ( rakvičku ) a to je tam prý vidět, ale s
malou amplitudou (0,8V)
Je možné, že ten osciloskop nevidí ty jehly ? Je to nějaká mě neznámá Čína
, nebude těch 100MHz PMPO nebo tak něco?