problem s RP2040 (raspberry pico)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 10 15:59:21 CET 2023

No asi mají reset udělaný pořádně, tedy včetně oscilátoru, takže je
schopen ho zprovoznit, i když by před tím nějak zamrznul.

Aneb autor části s oscilátorem může tvrdit, že tohle přeci nemůže
zatuhnout, ale ten kdo má na starosti reset by měl říct že ho to
nezajímá a resetovat se má všechno, pokud není velmi speciální důvod
proč ne. (napadá mě snad jen RTC)

PH