Re: C: Arduino : Přesun pole bytů do proměnné unsigned long

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 8 20:28:20 CET 2023

Pan kolega,

Ako mailer pouzivam ultrafunk popcorn, ktory je aktivne nevyvijany (autori
priamo povedali ze s tym prastili) uz asi dekadu. S rucne zeditovanym
binarom, aby som (aspon ciastocne) ulahodil makcenuchtivym clenom konfery.

Ako primarny editor pouzivam psickovsky Crimson Editor, ktory bol autorom
opusteny zo 5 rokov predtym nez som si ho ako primarny editor zvolil, a to
uz je tiez asi 15 rokov.

Stravim nemale usilie na prestavovanie Win10 aby vyzeral a spraval sa ako
Win98; FF1xx sa pokusam dostat do podoby FF1.00.

Mate pocit, ze som z tych, co budu skusat nejaky novejsi clang?

;-)

wek

PS. Ale dobre, ten avr-gcc v8.0 je z obdobia ked som s AVR este aktivne
robil a ano, skusal som vtedy aj novsie verzie gcc, dokonca som takmer
rozchodil aj sdcc_avr; ale to je uz nenavratne prec; a aj vtedy som mal
jednu konkretnu produkcnu verziu avr-gcc od ktorej som sa nemienil pre
realnu pracu odklonit.