Re: C: Arduino : Přesun pole bytů do proměnné unsigned long

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Listopad 8 18:36:23 CET 2023

Díky za podrobné vysvětlení. Přece ale přenos dat po bytech a jejich
následné složení do 32bitove proměnné není zase taková exotika Jak to tedy
dělají profesionálové? Mám to opravdu pro jistotu násobit postupně 256 a
sčítat?