Re: rozsírení fotovoltaického systému

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Listopad 7 14:28:27 CET 2023

Hmm když jdou do plusu tak jsou taky naprosto identické graf je z doby
kdy to bylo nové a ty panely jsou
z jedné várky, zakopaný pes je v tom, že prostě do nich je schopen téct
proud.
Jsem přesvedčený že když zapojíte dva panely k sobě a jeden zastíníte
tak prostě mezi nimi poteče proud.

Zdeněk Aster