Popisovani buzirek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 7 13:20:16 CET 2023

Obecný problém plastů a kontinuálních laserů (LED, CO2) je, že na každý
plast to působí jinak.
Možná trochu lepší to bude u pulzních laserů (vláknový, pevnolátkový),
které se s tím prostě namažou a obrovská hustota energie v pulzu si s
tím nějak poradí.
Ale i tam zase bude problém třeba se zplodinami na bázi chlóru, řekl
bych (PVC atd.).

Pokud se něco plastového laserem popisuje, tak jsou to vždy speciálně
pro to určené plasty.
Takže by to v praxi asi znamenalo na to dát nějakou speciální
smršťovačku, a teprve tu popsat.

PL