Popisovani buzirek

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Listopad 6 18:48:07 CET 2023

mam od brothera starsi nejvetsi verzi s lcd a klavesnici PT-3600, ted uz
je novejsi typ. snad ale o dost vetsi(ja teda tisknu jen z pc, takze by
ted nive stacila jen tiskarna k pc). buzirky to umi. v originale to
vychazelo snad cca 1-2,5kc na 10mm buzirky. spotrebak a vubec brothera
ted nakupuju na https://www.e-brother.cz/. tam najdete i vyber podle
pozadovane funkce = stikovace - PT - co umi buzirky. v praci jsme
zkouseli vsechno mozny, hlavne kvuli "prijemnemu" sw a je to bida.
nakonec ten brother byl za tu cenu nejprijatelnejsi.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice