OT Internet

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Listopad 6 15:20:54 CET 2023

Zdravím,

po zkušenostech bych už k wifi poslední míli nevrátil.  Bydlím na úrodné
Hané, takže jednotlivé vesnice maji na sebe vidielnost a tomu odpovídá i
rušení - ve 2,4Ghz je to naprosto nepoužitelné na nějaké vnější spoje,
5Ghz je trága.  ISP v pravidelných intervalech přelaďoval spoje ale tím
vyvolal jen kolečko a za 14 dní to bylo stejné. V podvečerní špičce
značně kolísavé latence (jdoucí občas až do vyšších 100ms) a ztrátovost
na úrovni vyšších procent (když to jde dobře).

Možná jen můj Wifi ISP byl lama, ale seděl jsem chvíli na jeho optické
síti a bylo to nebe a dudy.

Přešel jsem na DSL a je to naprostá paráda.

Za mě je wifi síť velký krok zpět.

Petr