OT Internet

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 6 14:57:14 CET 2023

To není z mé hlavy. Padají tam nějaké pojistky v trafostanici. Údajně je ta
trafačka a kus infrastruktury okolo na hranici a ČEZ tam mám jít nějaké
investice. Už tam nikomu dalšímu FV nepovolili ani tam nelze zřídit
rezervovaný příkon jako odběr . Do doby než tam v polovině vsi byla FV to
prý nepadalo