Re: páječka

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Listopad 6 13:29:53 CET 2023

Už tu bylo X krát psáno, že páječku dělá hrot a aniž bych ji měl, ten
hrot ve mě důvěru nevzbuzuje.
To bych Vám raději doporučil PINE64, ale podle všeho má LaskaKit čínskou
kopii verze 1. Aktuální verze je V2, je to opensource hardware i firmware:
https://www.pine64.org/pinecil/
https://wiki.pine64.org/wiki/Pinecil
https://github.com/Ralim/IronOS
Já mám Miniware TS100 se stejnými hroty a stejným firmware a funguje
velmi dobře. Hroty délky cca 105mm mají všude:
https://www.aliexpress.com/w/wholesale-ts100-soldering-iron-tips.html
já mám hroty 105mm, ale Pine nabízí i nějaké kratší, které jsem na Ali
zatím neviděl:
https://pine64.com/product/pinecil-soldering-short-tip-set-fine/

Ta PINE64 se dá napájet z nabíječky podporující Power delivery nebo
Quick charge a samozřejmě taky přes DC konektor ze zdroje nebo akumulátoru,
kdy se v nabíječce nastaví typ zdroje DC,3S,4S,5S nebo 6S.

Martin Hanek