Re: Dálkové ovládání

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Neděle Listopad 5 17:24:53 CET 2023

Toho jsem si vědom. V tomto případě by to možná tolik nevadilo.
Očekávám, že i tak je napadení výrazně složitější a vyžaduje lepší
vybavení a hlavně znalosti, než u nějakého jednoduchého zařízení se
statickým kódem.
Předpokládám, že obecně asi většina výrobců podobných zařízení používá
vlastní klíč. Nemám vůbec představu, v kolika případech to umožní
nastavit uživateli. U zařízení, která jsem našel u nás v prodeji, jsem
snad žádné takové neviděl nebo to z popisu nijak nevyplynulo. Znamenalo
by to, že všechna takováto zařízení jsou potenciálně riziková. Jak moc
velké riziko to je nedokážu posoudit.
Jak je to u současných aut? Používají tento systém, nebo mají DO
zabezpečené jinak?

U Flajzara jsem našel tohle
https://www.flajzar.cz/p/rtx-univerzalni-mikromodul-dalkoveho-ovladani
Jakým způsobem je to zabezpečeno se neuvádí, dostal jsem jen info, že to
má 256bitové šifrování.

EH