Re: OT: Rozlučte se s Ohmovým zákonem, Voltama a Ampérama

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Listopad 4 22:00:12 CET 2023

Je to hezky opsaný případ - když já nemůžu mít takovou kozu, tak ať mu
ta jeho koza chcípne.
Neboli, nejsem schopnej nic vymyslet, ani si najít svého brouka, tak se
alespoň zasloužím o to, aby se přejmenovali ti, co se jmenují podle
někoho, kdo to dokázal.