OT: Páteční blbý dotaz

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Listopad 3 20:48:36 CET 2023

On Fri, 3 Nov 2023, Jindroush wrote:

> Existuje nějaké oné, co by mi pomohlo něco těžšího přemístit vertikálně? A
> fungovalo jako domácí jeřábek/ještěrka? Tj. když potřebuju 50kg bazmek dát 1m
> vysoko? Bazmek je jednomužně prakticky neuchopitelný.
> Naprosto netuším, jak to hledat.
>
> (Právě jsem se sousedem cpal do výklenku sušičku na pračku a byl to zážitek,
> který bych nerad brzy opakoval ;-) )

Ja jsem pro vyzvednuti tezkeho bazmeku do racku v prostoru kde bylo
malo mista kolem koupil tohle (v dobe kdy to meli ve sleve za polovic) -

  https://www.uni-max.cz/produkty/autotechnika/zvedaky-a-podpery/motocyklove-zvedaky/motocyklovy-zvedaci-stul-135-kg?

Ale musel jsem to nastavit protoze jsem potreboval vysku cca metr a tohle
umi asi jen 85cm. Sehnal jsem dve fosny ktere jsem na to z boku pridelal
srouby a nahore to stahnul zavitovyma tycema. A z kuchynskeho valecku
jsem si na celni hranu udelal rolnu po ktere se to pri zasouvani valilo.

Posadili jsme to na to kus dal kde bylo misto a pak s tim zajeli pred
rack, naslapali do vysky, zabrzdili a natlacili to tam. Chce to ale
zajistovat aby se to neprevrhlo - ta nuzkova konstrukce preci jen pruzi..