Re: Mezi elektronikou a jídlem:-)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 3 19:30:04 CET 2023

U tlaku nevím. Ale u tepu by měl prakticky z jakékoli hodnoty spadnout
na <=80 do dvou minut.
Snad si to dobře pamatuju.
A maximálka je 220-věk.

Třeba zrovna tohle u mě neplatí. Když jsem před rokem ještě jezdil na
bruslích, jak jsem celkem bez problémů držel dost dlouho tep na 180.
Tedy o 20 výš, než by měla být moje maximálka podle věku.
Pozn.: před rokem a ne dneska proto, že už rok a půl je rozkopaná jediná
rozumná cyklostezka, kde se Brně dá jezdit svižně na bruslích. Dělá se
tam nový horkovod, skoro bez viditelného progresu.

PL