Re: Mezi elektronikou a jídlem:-)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 3 14:30:52 CET 2023

No to je jasný, ale stejně bych chtěl mít s čím srovnávat. Nebo aspoň,
jestli je někde napsáno, jaký tlak, nebo tep je vůbec za podobných
okolností bezpečný. Všude jsou napsaný jen rozsahy dlouhodobých
klidových hodnot.

Druhá věc je, jak to vůbec měřit. Nespolehlivost měření tlaku v
"hodinkoidních" měřičích je známa. Je něco lépe funkčního, co by ale
přežilo několik desítek minut ve vodě?
A pak je taky otázka, jaký je zrovna v případě tý studený vody vliv na
měření, jestli, kdyby hypoteticky na břehu kromě rybářů seděl i doktor,
měl stoleček a na něm kasickej měřič s odečtením hodnot podle poslechu,
byl schopen naměřit relevantní hodnoty na dokonale prostydlý ruce:-)

Ale když už jsme nakousli tyhle zdravotní věci, zkoušel jste někdo
stavět EKG?

PH