Re: Mezi elektronikou a jídlem:-)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 3 01:35:49 CET 2023

Tlakomer na zapastie nemam, lebo mam referencie, ako pisete. Mam sanitas na
pazu. Presnost netvrdim, ze je 100%, ale moja mama ma iny tlakomer, tatko
este iny, porovnaval som aj u kolegu s omronom a ono to plus minus sedi. Aj
na mojom tlakomeri si meral tlak iny kolega s vysokym tlakom v porovnani s
jeho tlakomerom a ja som mal dobry tlak, on vyse 150/100 (uz zere lieky).

Bol som nedobrovolne viackrat u lekarov.. a napr. pocas dovolenky v Ostrave
mi merali klasickou pumpickou a ono to nejak sedi. Ze mate rozne vysledky
ked si merate rychlo po sebe, je normalne, ak hodnoty klesaju. Tlak sa ma
merat v klude, aspon 3min sediet, lezat. Tiez ked som nasraty z roboty mam
140/95.. predycham, pockam a pionier.. opakovane.

Ja mam potvrdeny syndrom bieleho plasta. Dlho som sa vyhybal meraniu tlaku.
Ale ked som mal problemy.. a to vazne, 3x zachranka, tlak 200.. tak som
meranie tlaku prijal ako beznu vec. To ma vplyv na samotny tlak, brat to
ako nic. Meriam si 5x denne a v problemovych dnoch to bolo aj 30x. A to len
preto, ze lekarke dokladujem, ze mi ta draselna sol staci! No, este keby
som si zvykol na odber krvi bez kolapsoveho stavu...

miro

Používateľ Petr Labaj <labaj na volny.cz> piatok 3. novembra 2023 napísal: