Re: Mezi elektronikou a jídlem:-)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 3 01:01:28 CET 2023

Nie je potrebne zachadzat do konspiracii.. prý, dokonce, bylo by, apod..
tlakomer je bez problemov dostupny a mozte si na sebe robit pokusy. Napr.
ja som mal problemy s tlakom a ine tazkosti, kym mi vysetreniami neprisli
na hypokalmiu. Tak teraz zerem chlorid draselny rano a vecer a tlak mam ako
pionier (citat od kolegu). Sodik a draslik maju v organizme funkciu
suvisiacu so zameranim tejto konfery. Krvny rozbor si doma tuto z konfery
asi spravi malokto, ale pomerat tlak nie je problem.

miro

Používateľ Petr Labaj <labaj na volny.cz> štvrtok 2. novembra 2023 napísal: