Kompatibilita UPDI

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Středa Listopad 1 11:58:51 CET 2023

nemám teď bohužel ten modul u sebe, ale do těch cik cak otvorů jsem to
raději ani nezkoušel,
protože následně modul dávám do breadboardu a ten má otvory také rovně,
jak píše níž Petr Zahradník,
že bych to dal bez pájení, to mě vůbec nenapadlo, že bych to tak dával,
ale možné je vše, že to bylo
navrženo za tímto účelem.

MB