NVR hikvision DS-7608NI-K2 , zacal pravidelne 1x minutu 5x pipat bzucak ?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Květen 22 10:51:08 CEST 2023

Takovej blbel dotaz je tam spravne cas??
Ono totiz nvr dost blbe snasi zmeny casu hlavne dozadu.....
Ale pravda pri novem disku to asi nema vliv...
Zdenek Aster