Re: Jak poslat krátkou zprávu z PC na mobil?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Květen 15 17:42:18 CEST 2023

Musis si dat do kontaktu BotFather.
A u nej v konverzaci zadat
/start
/newbot
mujnazev_bot   (musi koncit na bot)

A pak dostanes HTTP API token kterym lze poslat zpravu.

https://api.telegram.org/botXXXXX:token/sendMessage?chat_id=XXXXX&text=Text
zpravy"

chat_id ziskas tak, ze neco do chatu napises a pak das chat exportovat
myslim do xml nebo json a tam pak je chat_id....

Zdenek Aster