STM32, SPI daisy chain

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Čtvrtek Květen 11 20:03:58 CEST 2023

Chtěl bych několik STM32... zapojit do daisy chain. Jeden master a
několik slave, vyčítal bych z každého slave 8 bajtu a 8 bajtu zapisoval,
nejlépe pomocí DMA. Že bych to prostě spustil a až by DMA doběhlo tak
bych vyzvedl data a naplnil bafr novými daty pro slave a tak pořád dokola.

Je to realizovatelné? Provozujete někdo něco podobného na STM32? Nikde
na netu jsem nenašel konkrétní aplikaci nebo náznak řešení, většinou jen
zmínka že něco takového na SPI existuje a  dál nic. Tak bych chtěl mít
jistotu že jsem si nevymyslel něco co nepújde zprovoznit.

Chtěl bych si udělat měřící sestavu kde by se vedle sebe skládaly slave,
které by měřily U,I,t... a předávali to mastru, slave by se skládaly
vedle sebe podle potřeného počtu. Původně jsem uvažoval o RS485 a
modbusu, ale tam bych musel nastavovat adresy, u toho daisy chain bych
to mohl skládat podle potřeby.

Díky za každé info.

Petr