[OT:] Bazar - prodam multimetr VC8145

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Květen 10 03:17:52 CEST 2023

Zdravim,

trochu jsem upgradoval domaci techniku a nejak mi tu bude prebyvat cinsky
multimetr Vici VC8145 -
https://www.aliexpress.com/item/1005004960787685.html

Aktualne z nej mam odmontovane nohy a vubec nevim, kam jsem je uklidil
(multimetr je zastaveny v polici), tak je dost mozne, ze by byl bez nich,
jen s nalepenymi gumovymi nozickami. Kupovany byl nekdy na zacatku roku
2020, od te doby je v domacim osetrovani :) S trochou dobre vule najdu cidlo
k teplomeru a nejake sondy.

Nemam k nemu vaznejsi vyhrady (v podstate jedina skutecna vyhrada je, ze
material na krabici je takovy cinsky a pusobi lacine), funguje a meri,
slusne rychle startuje a i pipak je rychly a pouzitelny. V podstate by mi
ten multimetr nevadil - ovsem kdyby se mi sem vesel, mista nemam na
rozdavani, takze by stejne sel do skrine.

Proti tovarnimu stavu je tam udelana jedna uprava na podsviceni - puvodne po
zapnuti nastartoval s vypnutym podsvicenim, takze v temnu dilny si ho clovek
musel nejdriv tlacitkem rozsvitit. Ted je tam opacna logika, takze
nastartuje rozsviceny a tlacitkem jde zhasnout, to mi pripadalo takove
privetivejsi, uprava je bez problemu vratna, pokud by to byl problem.

Predstavu o cene bych mel nejradeji tu nejvyssi (on ten, co mi ho ted nekde
otlouka DHL, taky neco stal), ale vzhledem k tomu, ze se aktualne tenhle
novy na Ali da poridit s dopravou od nejakych 3400 Kc, tak by se mi libilo
asi 2500 Kc, ale ani smlouvani se nebranim.

Multimetr bydli v Hornich Pocernicich, kdyby mel nekdo zajem, tak bych asi
trefil i na postu a za rohem je Zasilkovna, takze by se to mozna dalo nejak
i pres ni.

Dekuji za pozornost.

Pavel Kutina