OT tlak vody

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Květen 9 21:33:52 CEST 2023

No "tlakové", když chcete rychle napustit vanu, tak buďte rád.
Ale hlavně uzavření odběru mu nijak neuškodí.Vlastně si oddechne a sníží spotřebu. To máte jako vysavač, když mu ucpete trubku. Odlehčí se a zvedne otáčky.
Lubor

> Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 09.05.2023 21:24
> Předmět: Re: OT tlak vody

To ale je asi dost tlakove, bude vyzadovat zasobnik a tlakovy spinac. To
 obehove cerpadlo bude mekke a udela jen nejaky tlak, jen se musi vybrat,
 aby to bylo akorat, pokud takove je...