Re: OT: nákup z číny

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Květen 9 12:52:26 CEST 2023

Ano oni to (nevím co) odeslali až v reakci na můj dispute, aby mně přiměli ho stáhnout.
Lubor

> Od: "Marek Sembol" <hwm.land na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 09.05.2023 12:37
> Předmět: Re: OT: nákup z číny

Zdravim,pisete, ze jste dispute podaval cca 10 dnu pred automatickym potvrzenim, to u zasilek z ciny byva 60-90 dnu. Dle trackingu to podaval az 6.5. (pokud je to ono) - to neni vas, ale jeho problem. Takze bych dispute nechal dobehnout do konce. Prakticky na 100% to dopadne ve vas prospech. S zadnym navrtem prodejce nesouhlasit.Uz par krat se mi stalo, ze mi prisla vyzva k vypleni. Jednou jsem to vyplnoval na ecep (ale nez balik prisel, tak mi prislo 'zruseni' z ecepu,