[OT] Stavba: hydroizolace tekuta dlazba

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Květen 2 16:28:32 CEST 2023

Resil jsem, dal jsem pochozi folii (na plochostrese mam nepochozi uz par
let). Zatim je na terase rok, neni to levne, muze to byt haklive. Daji
se na to dat samozrejme terce a na to dlazba.
Je to Izolprotan, existuje Fatrafol, DEKtrade ma taky neco svojeho.
Cenove neumim zaradit do kategorie levno-draho, ale cekal bych spis draho.

J.