Re: OT FVE na střeše SVJ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Květen 2 14:41:48 CEST 2023

No a jak tedy technicky zajistíte, že ta spotřeba nebude odložená ?
Já nevím, ale kilowatthodina, pokud jí jednou pustíte do sítě se od jiné
kilowatthodiny už odlišit nedá. Jak tedy zajistit synchronizaci výroby a
spotřeby to je to co mne zajímá. Šlo by to netechnicky - jednotnou
cenou, ale to je zřejmě úplně mimo mísu.

Mrazík