Re: OT FVE na střeše SVJ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 2 13:36:55 CEST 2023

Je to ale proti trendu doby.
Píšou tam příklad, že si na chatě vyrobím elektřinu a "pošlu" si ji domů.
To by ale mělo být přece tak, že si na tu chatu dojedu e-autem. Tam tu
elektriku
naláduju do jeho baterky. Za to pak pojedu domů, a případně zbytek doma
zase vytáhnu.
Tak by to chtělo spíš nějakou další regulaci, že e-auta mají mít povinně
výstupní přípojku
pro napájení vnějšího objektu.

PL