RE: Startovací kabely - návod z internetu...

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Březen 31 11:44:58 CEST 2023

U mé 20 let staré Hondy je to naštěstí záležitost pár minut. Takže o zimní dovolené na horách raději preventivně baterku odnesu do tepla, abych měl při odjezdu jistotu, že nastartuji. (Tedy dělám to tak až od doby, kdy jsme jeden rok odjížděli při -30°C a baterka neměla šanci.)

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Friday, March 31, 2023 8:32 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Startovací kabely - návod z internetu...

Dobrý den,

U mého auta ano, ale v servisu ji měnili asi 3/4 hodiny. Na baterce nahoře je deska s pojistkama, relátkama a nějakou elektronikou. A přístup úplně nah....
Já bych se do toho snad ani sám nepouštěl. Zdechlo mi to ráno, asi 3km od servisu. Zavolal jsem jim, přijeli, nastartoval jsem z externího zdroje, který dovezli, a jel za nima do servisu.

S pozdravem,

--
 Aleš Filip
 Kutná Hora