Koncept stolniho voltmetru - male mozkoboureni

wek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 30 23:09:37 CEST 2023

[preposielam]

Dobry vecer,

tak ja som si uz odpoved medzicasom nasiel. Stacilo si precitat pozornejsie a dokladnejsie product page. Inak je to zaujimavy prevodnik a spolu s STM32 to moze byt aj zaujimava kombinacia. Takze hop-sup s nim do zosita, aby sa malo zase co stratit... :) Inak po velmi dlhom case zase cosi zaujimave. Dakujem velmi pekne za tip.

A.

Je pravda, ze jsem to puvodne psal z informaci, ktere jsem dostal od kolegy,
v datasheetu je to vyrazne sviznejsi. Ten 1kS/s posilame ven z te karty uz
prezvykany - na desce je STM32F103 (nevim, ktere verze), s tim by se asi
dalo pohrat, ale nedelam si velke nadeje. Jako kazdy programator, tak i ten
nas je rad, ze ma verzi, ktera funguje, a kdyz bude delat nejake upravy pro
nas, tak pravdepodobne priohnutim stavajiciho kodu, tak bych s tim asi moc
nepocital.

Ale yase do te F103 bych to asi zvladnul napsat i sam (dobre, digitalni
fitry jsem nedelal, za prvne nevim co to je a za druhe mne to urazi), ale
vzhledem k tomu, ze na vystupu mi staci dejme tomu 20 S/s (ma to byt
voltmetr, ne osciloskop), tak je tam casu dost i na muj ne uplne optimalni
kod...

Pavel Kutina