Balancer

AZe aze na seznam.cz
Středa Březen 29 08:42:11 CEST 2023

Toto je právě ten balancer z odkazu na ali. Zespodu desky je fůra mosfetů. Používám 8 článkové a právě na LiFePo mám dva paralelně, prostě proto, že je mám... Našel jsem nějakou literaturu o těchto zapojeních, ale myslím, že pro praktické účely je to jednodušší koupit hotové. Měřeno DC klešťákem se proudy pohybují i v řádu ampér, je mi jasné, že to je jen informativní, ten můj není RMS.
aze

From: Jaroslav Lukeš
Sent: Wednesday, March 29, 2023 3:10 AM
To: HW-news
Subject: Re: Balancer

Vaąe idea je zcela správná, ale proč se s tím prcat, kdyľ se to dělá. Očekávejte ale co se týče rozdílů napětí a tekoucích proudů platný ohmův zákon...

Nicnémě ničemu nebrání tam těchto krabiček paralelně nasyslit víc a paralelně i ke stávajícímu.

https://www.aliexpress.com/item/1005003132170432.html

Daląí varianta je se supercapem, kdy se místo přelévání náboje do cívky pouľije supercap nebo baterie kondů. Na baterii kondů se podle obrázků nemůľete spolehnout, protoľe se na to dělá párnohový ąváb a pak z tohho je obyčejná kýblová brigáda.

Uvědomil jsem si ľe nemusíte rozumět tomuto archaickému pojmu z elektroniky, jediný odkaz, který jsem naąel je tento, ale jinak to vyąlo v 70 a přelomu 80/90 i v amáru
https://www.premierguitar.com/gear/behind-the-bucket-brigade

JL.

Martin Záruba napsal(a):

  Zatím jen v teoretické rovině: Co si myslíte o tom, kdyľ by to byl toroid, který by měl 18 totoľných vinutí, které by mosfety s co nejmenąím vnitřním odporem prostě připojily na správně dlouhou dobu paralelně k jednotlivým článkům (ty jsou pochopitelně do