Re: Rybičky a LED osvětlení

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Březen 28 13:33:39 CEST 2023

100k je pro daný účel nesmyslně moc. Dal bych tak 1-10k, při menším U i
míň. A nejlepší by bylo to celý nahradit N-MOSFETem.

Já tam mám nějaký N v DPAKu, připojený k AVR a limit byl jen s
rozlišením. Původně jsem měl 10 kHz a 1000 kroků, to na začátku a konci
vypadalo blbě, tak jsem přešel na 1 kHz a 10k kroků. Ale u toho 1 kHz se
už zdálo, že ze začátku rozednívání se paví očka trochu cukala. Ale asi
si časem zvykly, po pár týdnech jsem to už nepozoroval.

PH