Re: Měření pilin v silu

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Březen 27 22:25:35 CEST 2023

Na trhu se objevily levné radary asi za 12,5 tisíce můžete mít VEGAPULS
C11 do 8m (jiná C xx pro delší vzdálenost)
analogový výstup 4-20mA, nastavení přes Appku a BT - chodí skvěle
než dělat x děr do sila, tahat kabeláž tak stačí jedna díra shora a dva
dráty
https://www.vega.com/en/products/product-catalog/level/radar/vegapuls-c-11

Jara