hobby projekt el_kolo + el_sekacka + FVE :-)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Březen 25 23:03:01 CET 2023

Původní dotaz byl na poměrně malé výkony, kde to vyřeší pár pojistek.
Případně není zas takový problém, aby se detekovaly podezřelé děje a
měnič se prostě na chvíli vypínal. Nejjednodušejc tam může bejt i
obyčejnej jistič s chráničem a když se detekuje napětí mezi kontakty,
tak vypnout měnič. Ale dovedu si představit elektronická řešení těžící z
výhody, že jim AC nekomplikuje rychlou detekci chybových stavů.

Plyne z toho poznámka, že by to neměl bejt step-up, ale flyback nebo
SEPIC, nebo aby step-up měl výstup vypínanej MOSFETem.

PH