Re: Dálkový odečet plynoměru, Hall sonda, jazýčkový kontakt

Stanislav Lepeška standa.lepi na tiscali.cz
Středa Březen 15 09:26:10 CET 2023

DD,

Mám tam ATTINY45 s nrf24l02, spí, impuls z kontaktu je probudí, pošle a
oba usnou. Baterie Li-SOCl2, 3,6V by tam měla vydržet několik let. Mám
to tam teprve od konce roku, tak nevím.

Hezký den. StandaLepi