OT: znovu Aliexpress refund

Pondělí Březen 13 11:53:24 CET 2023

Mam taky prvni pozitivni zkusenost, kdyz mi prisel stykac co se prodava
tak za 8 ktery nepotrebuju misto prepinace siti za 35 babek, jen jsem
vyfotil obalku, stykac a krabicku vedle sebe, aby bylo jasne, ze to
puvodni se tam nemohlo vejit a prachy jsou po tydnu na ucte, zadny
pozadavek na vraceni zbozi jsem nepostrehnul.