Elecrow, clo a DPH

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Březen 9 09:06:43 CET 2023

Jedno ukázání:
https://www.yuntrack.com/parcelTracking?id=YT2305821272219315

když jsem ti to posílal, tak jsem zároveň zjistil, že jsem předevčírem
"proclil" zásilku v Holandsku. Samozřejmě jsem si ničeho nevšiml,
normálně čekám, že na začátku týdne zazvoní pošťák a já mu řeknu, že
nejsem doma a že to má nacpat do schránky, nebo bude doma manželka a tak
jí to dá do ruky.

Čili - daně a clo je v ceně. Cena se skládá z mého pohledu ze 3 částí:
- cena za desky
- cena za poštovné
- cena za platbu (nějaká haléřová položka, pokud chceš použít paypal.
někdy se mi ukázala i za použití karty. Ale je tak malá, že jí ignoruji)