Re: Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Úterý Březen 7 13:32:00 CET 2023

Zámek se odlomí hlavně kvůli tomu, že se za něco zasekne. Na to pomůže
krytka. Zrovna jsem doma přehraboval síťové kabely a ty bez krytky byly
někdy ulámané, ty s krytkou nikdy.

https://www.czc.cz/krytka-rj45-cerna/33611/produkt?gclid=EAIaIQobChMIs-LjiOjJ_QIVhMHVCh1iBQ4QEAQYAiABEgK1iPD_BwE
https://www.alza.cz/datacom-navlek-pro-plug-rj45-cat6a-cat7-modry-10ks-d5665152.htm

S krytkou se to teda hůř vytahuje ze zásuvek :-/

Tohle je nejlepší, ale je to jen u hotových kabelů:

https://www.czc.cz/premiumcord-patch-kabel-utp-rj45-rj45-cat6-0-1m-seda/247370/produkt?gclid=EAIaIQobChMIgbCs0ujJ_QIVAbHVCh02-QQiEAQYBSABEgI1wfD_BwE

A teď na mě při gůglení vypadlo tohle - klip na opravu ulomené západky:

https://www.conrad.cz/p/delock-86420-startovaci-sada-opravnych-klipu-delock-pro-rj45-86420-16-ks-1490378

P.K.