Re: Krimpovací konektory RJ45 s vodiči skrz

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 7 13:30:17 CET 2023

Jde mi o to, jestli to má nějaké nevýhody.
Krimpování RJ45 je (aspoň pro mě) otravná a nepříjemná práce. A pokud to
člověk dělá jen občas, tak i chybovost není nulová.
U těchto nových konektorů udělat chybu už musí být spíš umění.
Dřív byla nevýhoda v tom, že byly dost drahé. Ale jak to začali Číňani
dělat ve velkém, tak už to má celkem normální ceny.

K ulamování pacek: zásadně a bez výjimky kupuju už jen kabely s
konektory, které mají ochranu pacek. Buď bočnice, nebo překryvnou klapku.
A pro skladování a manipulaci s kabely jsem si na 3D tiskárně vytiskl
ochranné kostičky, kam se konektor schová.
Od té doby prakticky ulomené packy neznám.

PL