Re: Jak na stmívač pro LED žárovku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 4 22:01:20 CET 2023

Tak to, že najede, vysaje kondík a na chvíli zhasne, to je snad to
požadované PWM, ne? Teda jenom na 100Hz, ale co už.

Jak to dopadlo  s těmi vraty? Je-li ten signál 5V dost tvrdý, tak by to
i mohlo fungovat. Pokud je to pomalý signál typu "vrata otevřena", aby
měnič stačil naběhnout, tak úspěšně vyřešil problém.

PL