Re: spotové ceny eleltřiny a řízení měniče

Menšík, David david na mensikovi.com
Čtvrtek Březen 2 17:02:06 CET 2023

Zdravím,
pokud máte smlouvu na spotové ceny, tak se díváte na denní trh elektřiny
(cena na hodinu, stanovované den dopředu), nikoliv na vnitrodenní (cena
stanovovaná na příští hodinu).
Rozdíl viz
https://www.ote-cr.cz/cs/kratkodobe-trhy/elektrina/parametry-kratkodobych-trhu
.

Co se týče krabičky co umí s těmito daty náležitě operovat pro FVE (event.
i nakoupit do baterky "za levno" a pak prodat do sítě "za draho") - tu jsem
bohužel ještě neviděl.
Pokud byste ji viděl, dejte vědět.
Nicméně si myslím, že to není nijak složité - prostě scraper dat pro ten
graf -
https://www.ote-cr.cz/cs/kratkodobe-trhy/elektrina/denni-trh/@@chart-data?report_date=2023-03-03),
druhé pole v dataline.

David.

čt 2. 3. 2023 v 14:19 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>