Na znalce Arduina

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Červen 30 20:18:05 CEST 2023

Na UPDI stačí koupit nějakej kit, levnější je třeba ATtiny416 XNANO, ale
pro zařátky s AVR64 řadou bych si připlatil za AVR64DD32 Curiosity nano.
Zrovna jsem jich na tábor koupil 8 ks:-)

A místo Arduino IDE bych použil Microchip Studio (dříve Atmel Studio).

Poznámka:
Na Xnano je hezký, že po rozpojení propojek, aby z toho byl programátor
externích věcí s převodníkem USB/serial, se na piny dá nasadit redukce,
aby se to zas dalo používat původně. To u toho Curiosinty (aspoň verze
AVR64DD32) tak snadno nejde.

PH