ESP32 UART event queue

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Červen 30 14:46:17 CEST 2023

Já to dělám bez freeRTOS tak, že znaky pro Tx cpu do fronty a USART si
je tam při přerušení od vysílače vyzvedává. Sice se musí čekat až se
uvolní ve frontě místo pokud je zpráva dlouhá, ale tohle musíte nějak
řešit stejně.
Rx se obvykle také řeší pomocí fronty, ale při dnešních rychlých
procesorech se s tím dá udělat hodně už v přerušení. RTOS pak bývá spíš
kontraproduktivní, pokud tam není něco co ho vysloveně potřebuje (IP
stack), tak se tomu snažím vyhnout.

Mrazík