ESP32 5V tolerant? -- was: Re: Na znalce Arduina

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červen 30 14:33:59 CEST 2023

Myslel jsem, že to proběhlo na nějakých českých webech, řešilo se to na
předminulém makerfaile. Ale našel jsem jen cizokrajné články jako tento:
https://www.qworqs.com/2021/05/19/are-the-esp32-and-esp8266-5v-tolerant-yes-they-officially-are/