ESP32 5V tolerant? -- was: Re: Na znalce Arduina

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Červen 30 10:13:46 CEST 2023

Dobrý den,

ESP32 s 5V logikou používám už několik let bez jakéhokoliv problému. Jednou
jsem měl snahu dávat tam převodník úrovní k externímu 1602 5V LCD displeji
a přineslo to jen více problémů než užitku.

Některá ta zařízení jedou už několik let. Nebál bych se toho.

Honza Půhoný