Re: OT: vodní filtr

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Červen 30 06:45:13 CEST 2023

Pane Anděl
Všechny vodovodní přípojky z ulice do domů u nás jsou dělané PE trubkou.
Ale musíte použít mosaznou fitinku, která má uvnitř svěrný kroužek. Ten se zakousne do PE trubky a nesjede.
https://www.vtp-tvarovky.cz/mosazny-sverny-prechod-na-pe-s-vnitrnim-zavitem/
Jsou i plastové spojky, kolena ale ty nejsou na vodovod, ale jen na závlahové systémy.
Lubor

> Od: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 29.06.2023 23:14
> Předmět: Re: OT: vodní filtr

To je pro mě zajímavá inspirace. Když jsem stavěl, natáhnul jsem trubku
 z baráku (z tech. místnosti) na zahradu. Je to ta černá PE hadice, co se
 na ní dávají šroubovací fitinky. Jenže působením tlaku vody (mám ve
 vodovodu 5 barů) z trubky koleno sjíždělo. Tak tu trubku nepoužívám a do