Re: OT: vodní filtr

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Červen 29 21:17:04 CEST 2023

Zdravím všechny

taky mám tvrdou vodu a navíc ještě železo a možná i mangan. Snažil jsem
se něco najít dokud mi jeden prodejce neřekl, že pokud je tam hodně
železa a také mangan tak budu hledat těžko, že mi sice prodá cokoliv,
ale nebude to fungovat tak jak bych očekával.

Hezký podvečer.

Milan