Re: OT - sluchátka

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Čtvrtek Červen 29 11:39:50 CEST 2023

To vypadá hodně dobře! Skoro jako poly.com

Obecně to splňují sluchátka pro call-centra (koukám že se už tomu říká
politicky korektně kontaktní centra), musí, MUSÍ to mít minimálně 2
mikrofony, jeden u pusy a druhý prostě schovaný někde jinde, podobně
jako je to u mobilu.

Ale opravdu je potřeba vždy číst mezi řádky a mít možnost vrácení bez keců.

Netušil jsem že jsou sluchátka už i v normálně vypadajících brejlích -
viz bluetooth glasses, politici na špagátku to budou mít teď jednoduchý.