Odborne vyrazivo

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 28 23:57:15 CEST 2023

Podle mě je to dobře. Podobné ústavy, jako je ten Jazykovědný, jsou
přípravou na budoucnost.
Až za chvíli umělá inteligence nahradí lidi v produkci, a později i ve
vývoji, tak se plně projeví výhoda podobných ústavů.
Protože na něco takového, jako je třeba ta oprava fyziky, AI ještě
dlouho mít nebude (pokud vůbec někdy).
A lidé budou potřebovat nějaké zaměstnání, aby se neunudili k smrti.

PL